دنیای من
دنیای من

دنیای من

کراش

کراش 15 سالگیم ، وقتی 16 سالم بود ازدواج کرد: | 

گراش 20 سالگیم ، روز ولنتاین کاشف به عمل اومد دوست دختر داره: | 

کراش 23 سالگیم ، چند روز پیش رل زد: | :| 

اگه از سینگلیتون خسته شدین ، اطلاع بدین کراش بزنم روتون: ) 

نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 8 شهریور 1398 ساعت 18:23

زیر ۲۵ سالگی همش بچه بازیه کراش چیه دختر .

زیر 25 سال چیه پسر ، زندگی همش بچه بازیه

iva9 چهارشنبه 6 شهریور 1398 ساعت 21:35

من دیگه وارد رابطه نمیشم
- من به هیچ پسری اعتماد ندارم / می ترسم اعتماد کنم
- من نمی تونم ببینمت/ باهات قرار بزارم
- من دلم پیش یکی دیگست (پس اینجا چیکار می کنه؟!)
- من از وابستگی می ترسم
- من با کسی که نمیشناسم / آدمای مجازی قرار نمیزارم
- من علاقه ای به دوستی ندارم
- من نمی تونم‌ تو رابطه بمونم
- من دوست دارم بدنم رو‌ فقط همسرم لمس کنه
- من به کسی که نمیشناسم شماره نمیدم
- من فعلا کنکور دارم/سرم شلوغه/ امتحان دارم/ باید درسم تموم شه
- نمی خوام گناه کنم
- نمی تونم از اعتماد پدر و مادرم سو استفاده کنم
- فعلاً نمیشه همو ببینیم
...
هیچ یک واقعیت ندارند. دلیل دریافت این جملات از سمت دختر، کمبود جذابیت شماست. این کمبود می تواند در ظاهر شما، بادی‌لنگویج، توانایی لاس‌زدن، شوخ‌طبعی، مردگونگی و سلطه، بلوغ، عمق شخصیتی، تنوع‌داشتن و... باشد.

عجب

Baran دوشنبه 4 شهریور 1398 ساعت 21:30 http://haftaflakblue.blogsky.com/

اوه پسر!
بهترِ بریم مدیتیشن

اوه دختر

iva9 دوشنبه 4 شهریور 1398 ساعت 20:35

چرا کراش
بیا دوست شیم
خیلی راحت
تو تلگرام
imanul@

دوست نمیخام . مخصوصا از نوع تلگرامی!

بهنام دوشنبه 4 شهریور 1398 ساعت 18:45 http://harfehesabi.blogsky.com/

چه شانسی اوردی پس تا حالا..
باقیشم به خیر بگذره ایشالله!

جدا ؟ خوش شانسی بوده یعنی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد