دنیای من
دنیای من

دنیای من

بد اخلاق

واقعا باید روی این اخلاق گ... یم کار کنم ، بعضی وقتا خیلی بیخود و بی جهت پاچه میگرم . خیلی زود رنج میشم و بدتر اینکه عصبانیتمو سر کسی خالی میکنم که هیچ نقشی تو عصبانیتم نداشته و بعد پشیمون میشم و ناراحت که چرا رنجوندمش 

میدونما ولی دست خودم نیست با . خیلی سعی میکنم ولی بعضی وقتا یه هو میزنه بیرون: | 

حس میکنم بخاطر احساسات سرکوب شده ایه که در طول چند هفته هی جمع میشن هی جمع میشن و یه هو با یه خشم گنده تخلیه میشن. و بدتررررررین قسمتش اینه که من وقتی عصبانی ام گریه میکنم: | خیلی بده خیییلی . و متسفانه چشمام خیلی سریع قرمز میشه و پف میکنه :| 

گاهی وقتا جدا حالم از خودم به هم میخوره 

امروز روز خوبی بودا ، ولی اخر سر زدم خرابش کردم :| 

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 24 شهریور 1398 ساعت 22:54 http://hafthflakblue.blogsky.com/

اشکالی نداره مام گاهی بداخلاقی میکنیم و
خودمون از خودمون می ترسیم

پروفسور شنبه 23 شهریور 1398 ساعت 22:43 http://otagham.blogsky.com

منم موقع عصبانیت گریه میکنم.
یه بار دقت کردم دیدم، سر هر چی گریه میکنم. خیلیم لا ارادی!
بعضی وقتا بعضیا میگن گریه کن تخلیه شی، ولی هیچ وقت با گریه تخلیه نمیشم. کلا فقط همون یه چیز لاارادیه!

ولی بدتر از گریه وسط عصبانیت میدونی چیه؟؟ این که آدم صداش بلرزه!

اره لرزیدن صدام خیلی بدهههه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد