دنیای من
دنیای من

دنیای من

Beautiful

این حس خودشیفتگی از کجا پیداش شد نصف شبی ؟؟

شاید بخاطر اینه ایه که توش خودمو دیدم ، تا چند ساعت پیش پر گرد و خاک بود ولی الان داره برق میزنه .شایدم جو اتاق تمیز گرفتتم!!!  یا شاید بخاطر موهای صاف و مرتبم بوده ؛ خیلی وقت بود موهامو اینقد مرتب ندیده بودم !!!!

یا شاید بخاطر اینکه شبه ، بعضی شبا واقعا ادم عجیب غریب میشه ، یا خیلی خوب میشه حالش ، یا خیلی بد ؛ 

شاید هم واقعا خوشگل شدم: ))) 

نظرات 2 + ارسال نظر
Baran دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت 15:07 http://haftaflakblue.blogsky.com/

بعد خوندن پست تون،حسِ عید دیدنی بهم دست دادو
دلم خواست با شما دیده بوسی کنم و
توامن عرض کنم؛همه ایام تون نوروز بلامیسر

عزیزم کاش میشد ببینیم همو

بهزاد دوشنبه 8 مهر 1398 ساعت 09:42

همون خوشگل بودی از اول

تنکس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد