دنیای من
دنیای من

دنیای من

what should i do

what should I do ?

 



نظرات 6 + ارسال نظر
arash پنج‌شنبه 25 مهر 1398 ساعت 00:24 http://mnevesht.blogsky.com

پسر دنیا دیده جمعه 12 مهر 1398 ساعت 18:04

راست میگی من فقط متنو دیدم
الان می بینم لینک دادی به یه آهنگ
اشتباه من ندیدن لینک فایلت بوده
به بزرگواری خودتان ببخشید دختر برفی
من فکر کردم فقط نوشتی چکار باید بکنم


خیلی ممنون از پیگیریتون

هنرمند پنج‌شنبه 11 مهر 1398 ساعت 15:07 http://www.honar5556.blogfa.com

سلام و عرض ادب
[گل][گل][گل][گل]

سلام :)

پسر دنیا دیده چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت 20:39

برداشت شما دور از واقعیت است
شاید گفته های من بخاطر اینه که شما در موقعیت شاد هستین
اگر بخاط استیصال بود حتما مینوشتین

من یه اهنگ به اشتراک گذاشتم چون وقتی شنیدمش احساس کردم موقعیتی شبیه به موقعیت منو توصیف کرده.
بعد شما اومدین میگین لاکت با شالت ست نیست! یا رژ نزدی!!!
شما چی از من میدونین که اینحوری قضاوتم میکنین ؟؟؟
قرار نیست همه وقتی مشکلی دارن حتما بنویسن یا همه چی رو بنویسن.
شما جوری حرف زدید انگار همه چی اوکیه و من الکی دارم ادا در میارم .

Baran چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت 20:04

خیلی مرسیییی

پسر دنیا دیده چهارشنبه 10 مهر 1398 ساعت 14:36

برای چی؟
تنهایی؟
دلتنگی؟
میل چیزی داری؟
دلت گرفته؟
لاک نزدی؟
رژ نزدی؟
لاکت با شالت ست نیس؟

یه ادم دنیا دیده هرگز همچین حرفایی نمیزنه.
ادمای دنیا دیده میدونن شرایط ادما فرق داره و هرکسی مشکلات خودشو داره که خیلی هاشون قابل بیان نیست.
درضمن ، شاید شرایط یکی جوری باشه که ست نبودن شالش با لاکش باعث ناراحتیش بشه ، قرار نیست مشکلات همه مثل هم باشه و قرار نیست بقیه درک کنن همه چیو . ولی قرار هم نیست کسی رو مسخره کنیم یا بگیم این مشکل نیست که توداری یا بقیه بد تر از اینا رو دارن. شرایط هر کسی واسه خودش محترمه ، مشکلات و ناراحتی هاش هم همینطور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد