دنیای من
دنیای من

دنیای من

Helppppppppp

عاقا یه نفر بیاد به من بگه من باید با خودم چیکار کنم .

کلا مدل من اینجوریه ، یه کاریو قراره انجام بدم ، یه هدف دارم حالا چه کوتاه مدت چه بلند مدت ، همش بهش فکر میکنم فکر میکنم فکر میکنم ولی هیچ قدمی برای عملی شدنش برنمیدارم. 

هی فکر میکنم اگه شکست بخورم چی؟ اگه بهش نرسم چی ؟ واسه همین اصلا شروعش نمیکنم و اخر سر از خودم متنفر میشم که مثل یه تیکه چوب بیخاصیت همینجوری نگا کردم و وقت گذشت و من برای بار هزارم به چیزی نرسیدم ، بعد از خودم بدم میاد و افسرده تر میشم و عذاب وجدان میگیرم و .  ...

با خودم چیکار کنمممممممم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نظرات 3 + ارسال نظر
مترسنج یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 20:05 http://dar300metri.blogsky.com

هزار تا مدل جواب داره. البته روح همه جوابا یکیه، فقط تمش برا ادمای مختلف متفاوته.
مثلا برای بعضیا این جواب میده که: هرکاری از دستت بر میاد همین الان انجام بده، ولو اون کار به نظر کم اهمیت باشه... نکته بعد تکرار و دارکوبی رفتار کردنه، یعنی ظاهرا کار دارکوب بیفایدس ک یه حرکت ساده رو تکرار میکنه اما این مداوممت تو بلند مدت هدفت رو از پا در میاره...برنامه ها و اهدافتو معقولتر در نظر بگیر که با مقتضای زمان و موقعیتت بخونه، زیاد ارمانی نباشه و تو انجامش به سختی نیوفتی...دنبال همنشینها و محی،ای انرژی مثبت باش و از ارپای پالس متفی فاصله بگیر...اینا چنتا مثال بود ک احتمالا خودتم وارد بودی

خیلی ممنون

ivan شنبه 25 آبان 1398 ساعت 18:38

اصل 1:این سه کلمه خطرناک را بکار نبری:
اینو که میدونستم
2-وقت خودت را به بطالت نگذران
3-لاب لای درسات برای زندگی شحصی و حضور اجتماعی وقت بذار
4-هر چند کم و ناچیز کاری انجام بده و درامدی کسب کن

که اینطور.
ممنون

ivan شنبه 25 آبان 1398 ساعت 10:14

سلام
این اسمش اهمال کاریه
مثه سرماخوردگی که علت و درمان دارد
اینم علت و درمان دارد.
یا به زبان اساتید دلایل به تاخیر انداختن کارها

حال باید چه کرد ؟
درمانش چیه ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد