دنیای من
دنیای من

دنیای من

هیولای ته چاه

خطرناک ترین قسمت ادما ، اون بخش از شخصیت و افکارشون هست که فقط خودشون میدونن .  در واقع میشه گفت روی سوم ادما که هیچکس جز خودشون ندیده ؛ 

برای من ، این بخش از وجودم گاهی خیلی تاریک و شرور میشه و گاهی وقتا خودمم از خودم میترسم ! فکر ادم تا کجاها که نمیتونه بره!  

بعضی وقتا فکر میکنم نکنه یه روزی این ادم تاریک و شرور و پر از سوتفاهم بخواد بیاد بیرون ؟ اونوقت چی میشه ؟ 

یه هیولا که یه عمر ساکت مونده بوده و الان شروع کرده به حرف زدن و قطعا حرفای خوبی برای گفتن نخواهد داشت!  

یعنی میشه روی سوم ادما بیاد بیرون ؟ فکر میکنم هر چقدر هم خودشو نشون بده ، بازم ته ته ته ذهن ادما ، تو یه چاه تاریک ، یه هیولای ترسناک زندگی میکنه که توانایی بیرون اومدن نداره ولی گاهی میتونه به هیولاهایی که اومدن بیرون ، مشورت بده و قوی ترشون کنه!  

فقط منم که همچین چیزی تو ذهنم دارم یا بقیه هم اینجورین ؟ 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 19 بهمن 1398 ساعت 17:23 http://Www.Mohammad1444.blogfa.com

همه دارن اینو. فقط باید کنترلش کرد...

بله

خان دایی سه‌شنبه 15 بهمن 1398 ساعت 11:47 http://www.khan-dayiii.blogfa.com

یعنی امبل هرد درونت داری؟

دایی امبر خیانتم کرده بوده گویا ، حتی هیولای درونم هم اینو نمیپذیره.

بلاگر یکشنبه 13 بهمن 1398 ساعت 12:44 http://tosan35.blogsky.com

هیولا = احساس بدون کنترل و بدون فکر حرفی زدن یا کاری کردن
شما اسمشو گذاشتی هیولا ، من میگم عدم تعادل بین احساس و منطق

اینجوری هم میشه باشه ولی چیزی که تو ذهن منه ، فراتر از ایناست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد