دنیای من
دنیای من

دنیای من

Valse

http://s6.picofile.com/file/8387147850/Evgeny_Grinko_Valse_www_iMP3_cc.mp3.html 


این اهنگ ارامش دیونه کننده ای داره ؛ یعنی در عین حال که ارامش میده ، دیونت هم میکنه!  

مثل وقتی که هم خوشحالی هم ناراحت یا وقتی که هم میخندی هم غمگینی. 

دوستش میدارم ♡♡♡

البته من کلا با صدای پیانو  میتونم پرواز کنم ♡♡♡♡ 

چقدر دلم میخواست پیانیست باشم 

نظرات 1 + ارسال نظر
بلاگر پنج‌شنبه 17 بهمن 1398 ساعت 20:31

برو این کارو بکن ، برو آموزش پیانو ، روز آخر زندگیت از اشتباهاتی که کردی پشیمون نخواهی بود ، از کارهایی که میخواستی بکنی و بنا به دلایلی نکردی ، پشیمون خواهی بود

گفتنش راحته ، من تو ذهنم هزار بار رفتم دنبالش ولی تو واقعیت موانعی به نام های پول و پدر جلو روم هستن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد