دنیای من
دنیای من

دنیای من

خلاء

امروز داشتم فکر میکردم ؛ من کمبود های زیادی دارم  ، هم مادی و هم معنوی ؛ با مادیات میتونم کنار بیام ، یعنی تحمل کردنشون راحت تره امااااااا کمبود های احساسی نگرانم میکنن .  البته نه همشون ، با خیلی از اونا هم کنار اومدم ولی امروز یه این نتیجه رسیدم که بعضیاشون واقعا حیاتی هستن . نمیدونم این خلاءها رو چجوری باید پر کنم و از طرفی اگه نتونم یه کاری براشون بکنم ، زندگی برام خیلی سخت میشه....  نگرانم میکنه. از طرفی ، خالی موندن  طولانی مدت باعث میشه جای خالی با چیزای دیگه ای پر بشه و ممکنه اون چیزا اصلا خوب نباشن!  

من خیلی وقته تلاش میکنم خیلی از اینا رو انکار کنم ولی الان میفهمم واقعا نمیشه ؛ انکار کردن همه چیزو پیچیده تر و سخت تر میکنه .

متاسفانه امروز فهمیدم جای خالی این احساسات ، با چیزای دیگه ای پر شده و منو کاملا از واقعیتی که  تو ش زندگی میکنم و قراره تا ابد هم باهاش زندگی کنم ، خیلی دور کرده . راه برگشتی هم برای خودم نزاشتم  :| 

تو باتلاقی که خودم ساختم فرو رفتم و هر روز بیشتر و بیشتر دارم پایین میرم... 

شاید یه روزی ، این اب کثیف از سرم هم بگزره و واسه همیشه تو این  باتلاق محو شم: | 

نظرات 1 + ارسال نظر
بلاگر چهارشنبه 23 بهمن 1398 ساعت 16:13 http://tosan35.blogsky.com

انگیزه و امید ، موتور حرکت آدما هستن ، ببین کدومشون را نداری که به اینجا رسیدی.
از دید من چیزی نمیتونه جای چیز دیگه ای را پر کنه ، هر چیز از جمله احساسات که نصف زندگی آدمهاست نه تنها با احساس پر میشه بلکه در زمان و موقعیت مناسب خودش باید بهش رسید .
اینکه مشکل را متوجه شدی و پذیرفتیش ، قدم بزرگیه ، میتونی بجای غر زدن ! از کسایی که تخصص یا تجربه دارن کمک بگیری.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد