دنیای من
دنیای من

دنیای من

مهم نیست  کار داشته باشم یا بیکار باشم ، درس بخونم یا نخونم ، دانشگاه برم یا نرم ، خونه تنها باشم یا بیرون با کلی ادم ، به هدف هام برسم یا نرسم ....

همیشه یه احساس پوچی همراه منه و نمیتونم از خودم دورش کنم  :| 

نظرات 5 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 1 اسفند 1398 ساعت 20:57 http://Mohammad1444.blogfa.com

شاید انتظار رسیدن به هدف یا علاقه ای رو داری ولی هنوز نرسیدی...
و ازش دور شدی!
با افتخار اولین وبلاگ که لینک شدید تو وبلاگم...
من مدت هاست وبلاگتون رو میخونم..

اینم ممکنه .
خیلی ممنون لطف دارین

ivan پنج‌شنبه 1 اسفند 1398 ساعت 11:03

یعنی
بلوغ اجتماعی
یعنی دنبال یه رایطه گمشده که نمیدونین کجا باید بگردی دنبالش

شاید

ivan پنج‌شنبه 1 اسفند 1398 ساعت 07:32

یعنی خیلی زود قراره به یه پسر وابسته یا علافمند بشید.

:|

محمد چهارشنبه 30 بهمن 1398 ساعت 23:37 http://Mohammad1444.blogfa.com

بهش زیاد اعتنا نکنید..

سعی میکنم

ivan سه‌شنبه 29 بهمن 1398 ساعت 22:49

یه دختر مستعد عشق خیالی

یعنی چی ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد