دنیای من
دنیای من

دنیای من

بیر آز، یاز

از زمستون خسته شدم ؛ امسال همه ی فصل ها طولانی تر از همیشه بودن ...

دلم یکم بهار میخواد ؛ یکم هوای افتابی با یه نسیم ملایم ؛ یکم بارون و بوی خاک . 

بهار یه بوی خاصی داره که تو هوا پخش میشه . ترکیب بوی چمن تازه ، چوب نم دار ، خاک ، جونه های درختا و گل های وحشی . ترکیبشون خیلی قشنگه . 

رنگای بهاری هم قشنگ تر از هر فصل دیگه هستن مخصوصا رنگ سبز جونه های تازه ی درختا .

دلم روزای یکم بلند تر بهار رو میخواد ، نه کوتاه کوتاه مثل زمستون ، نه بلند بلند مثل تابستون . 

یکم بارون ، نه اونقدر که سیل بیاد ! اونقدری که بوی خاک بلند بشه و بتونی زیرش یکم قدم بزنی بدون اینکه موش اب کشیده بشی ! 

یکم نور افتاب که از پنجره به دیوار اتاق بتابه ...


دلم یکم بهار میخواد ، با تمام ارامشی که داره ؛ بدون خبرای بد ، بدون نگرانی ... 

کاش بهار امسال یکم اروم تر باشیم هممون ؛


بعدا نوشت : یه روزایی هست بین وسطای بهار و اواخرش که هوا یکم گرمتر میشه و شبا یه ذره از پنجره رو باز میزارم ؛ دلم از اون شبا هم میخواد 


بعدا نوشت 2 : کاش اینا یادم بمونه و اولین باری که این حسا رو تجربه میکنم تو سال جدید بیام به خودم بگم : بوی چمنا رو حس کردی ؟ نور افتاب رو رو دیوار اتاق دیدی ؟ زیر نم نم بارون قدم زدی ؟ الان باید خوشحال باشی ! 

نظرات 1 + ارسال نظر
arash پنج‌شنبه 15 اسفند 1398 ساعت 01:14 http://mnevesht.blogsky.com

کاش مثل بقیه جاها میشد این مطلبو شیر کرد. میذاشتمش تو وبلاگ خودم. همه این حس بهاری. عالیه :)

خیلی ممنون
انگار بهارو خیلی دوست دارینا . هر وقت از بهار نوشتم خوشتون اومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد