دنیای من
دنیای من

دنیای من

چرا جوری تربیت نشدیم که وقتی دلمون گرفت ، بریم یکیو بغل کنیم و یه دل سیر گریه کنیم بدون اینکه اون ازمون بپرسه چی شده و وقتی میگیم هیچی فقط دلم گرفته دیگه هیچ حرفی نزنه .....

نظرات 3 + ارسال نظر
arash دوشنبه 5 خرداد 1399 ساعت 01:38 http://mnevesht.blogsky.com

حالا بازم خوبه یکی هست که بشه فقط بغلش کرد بقیه ش بماند

اره خوبه ولی اینکه اون یه نفر کی باشه هم مهمه ها

ivan دوشنبه 1 اردیبهشت 1399 ساعت 09:19

مسئله این است
کار مناسب در جای نامناسب با آدم نامناسب
مثه وسایل لازم برای دوخت یک لباس
لازمه که برای ابراز احساسات هم پیش نیاز مناسبش را تهیه کرده باشی

سخت شد که

مترسنج یکشنبه 31 فروردین 1399 ساعت 23:44 http://dar300metri.blogsky.com

چه اشکالی داره بدونه چی شده!؟
خب بجای ارزو کردن هنچین چیزی که مجبوری بهش تبصره بزنی، آرزوت رو ارتقا بده و چیز بزرگتری بخواه، مثلا وجود یک نفر که کاملا درکت کنه...

دیگه از داشتن همچین ادمی کنارم نا امید شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد