دنیای من
دنیای من

دنیای من

من زن تنهای شبم

خب حرفای زیادی برای گفتن هست ولی طبق معمول مهر خموشی بر لبانم خودنمایی میکند :|

فقظ اینو بگم که همونجور که فکرشو میکردم ، بالاخره ما هم کورونایی شدیم :| خوشبختانه تلفاتی نداشتیم  . فعلا حالم خوبه ، هیچ علائمی ندارم ولی گاهی گلوم درد میکنه

فعلا زنده ایم تا ببینیم چی پیش میاد :| 

در ضمن سر کار هم میرم :| با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی  و همچنااااننننن من تنها کسی هستم که رعایت میکنم :|:|:| 


نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 6 مرداد 1399 ساعت 20:45

نه بالا یه فامیل ک نمی‌خوام نوشته هام بخونه

چه فامیل فعالی حتی ادرس وبلاگ رو هم پیدا کرده

بهزاد جمعه 3 مرداد 1399 ساعت 22:12

فضول وبم پیدا شده

ینی میگی من فضولم ؟؟؟

بهزاد پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 17:24

خداروشکر.
منم خوبم مرسی

شکر
تو چرا کل وبلاگتو رمزی رنزی کردی حالا ؟

بهزاد شنبه 28 تیر 1399 ساعت 23:39

سلام بهتری؟ خوب شدی؟

سلام اره خوبم . تو چگونه ای ؟

بهزاد چهارشنبه 11 تیر 1399 ساعت 23:14

عععع؟پس اونقدرا هم خطری نیست
زود خوب میشی ایشالا

نهههه خیلی خطریه مراقب باش
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد