دنیای من
دنیای من

دنیای من

دلم میخواد یه نفر باشه که بشینم یه دل سیییییییییر از افکاری که تو ذهنم میگزره حرف بزنم و اونم گوش بده و اخرش یه اجی مجی بگم همه رو فراموش کنه . انگار که اصلا چیزی نشنیده 

نظرات 4 + ارسال نظر
ivan پنج‌شنبه 23 مرداد 1399 ساعت 12:25

بز راحته
بعدشم همه چی فراموش

ivan چهارشنبه 22 مرداد 1399 ساعت 18:42

هیچ منطقی پشت این کارا نیس که
بعدش یه تصمیم دو نفره
که چکار کنیم
شاید هم تا خود صبح باز یه دیوانه بازی دیگه
یا مینشستیم خریدا رو مرتب میکردی ست میکردی
اصلا یهویی دلتو میزد میکوبیدی تو سر و کله
یا بز میدوشیدیم
خخخ

بز

ivan پنج‌شنبه 16 مرداد 1399 ساعت 23:21

یه کافه میبود
میرفتی
از ساعت 10 صبح
با چیپس و چای
ما میخوردیم
شما حرف میزدی
بعدش میرفتی خرید و پیاده روی
اخرش هم موقع غروب دور و دور و سکوت و موسیقی تو ماشین

خرید رو پایه ام شدیدا
همینطور سکوت و موسیقی تو ماشین
اخرش چی ؟ فراموش میکنی ؟

بهزاد پنج‌شنبه 2 مرداد 1399 ساعت 17:25

همون با دیوار حرف بزن بهتره که

نه دیوار ادم نیست که . به یه ادم احتیاج دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد