دنیای من
دنیای من

دنیای من

و من باز هم در جایگاه شغلی نامناسب قرار گرفتم :| 

جریان اینه که حسابدار شرکت رفت . مدیرعامل دنبال یه حسابدار بود که زبان هم بلد باشه و از همون اول به من میگفت بیا تو کار اینجا رو بگیر دستت و از اونجایی که من از حسابداری چیزی بلد نبودم قبول نمیکردم . ولیییی در نهایت یک روز مجبور به قبول مسئولیت شده و خود را به فنا دادم :((

تو این تقریبا 10 روز یه چیزایی اومده دستم . ولی واقعا برای من سخته این کار چون سر رشته ای نداشتم ولی از طرفی هم مجبور بودم . حقوق مترجمی که میگرفتم کم بود و از طرفی این احتمال وجود داشت که یه نفر بیاد که زبان هم بلده و من بیکار شم :(

خلاصه خیلی فشار کاریم زیاد شده . 

و در این گیر و دار ، دارم واسه ازمون استخدامی هم میخونم و خیلی دلم میخواد قبول شم ولی نمیدونم برسم دوتا کتاب رو تموم کنم یا نه . فشار این هم از یه طرف دیگه .

خیلی فشار در فشار شده  . برم ارکان فدراسیون رو بخونم باشد که رستگار شوم :| 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد