دنیای من
دنیای من

دنیای من

چرا ؟

چرا هر وقت شدیدا حرف داری و یکی باید بهت گوش کنه و دلداریت بده و گریه هاتو بکنی کسی نیست ؟؟؟؟

زمان طلایی گریه کردن و خالی کردن از دست رفت و من موندم یه اخلاق بد و اعصاب داغون 

گاهی میخوام بیخیال همه چی بشم 

گاهی واقعا دلم میخواد برم خودمو از پشت بوم پرت کنم پایین و همه چی تموم شه 

عمیقاااااااا حس میکنم برای هیچکس مهم نیستم ...

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد یکشنبه 4 آبان 1399 ساعت 18:26

چرا باید کسی باشه دلداریت بده؟
اکثرا برا خیلیا همچین شخصی نیست خیالت راحت چیزی از دست ندادی


حد اقل یه نفر باید باشه

ivan شنبه 3 آبان 1399 ساعت 23:03

ععع
خوب ما از کجا بدونیم سفید برفی شیطون ما چشه
نه می بینیمت
نه پیجی ازت داریم
نه شماره ای
وقتی خودت نمیخواهی ما چه جوری جویای احوال شما پرنسس نازنین باشیم ها؟
والا

Baran شنبه 3 آبان 1399 ساعت 20:13 https://haftaflakblue.blogsky.com/

این چه حرفیهدختر به این دسته گلی
باید بره بالا پشت بوم،آسمون دید بزنه.ماه وببینه.ستاره ها و
سوسوی چراغ ها رو...که باد بپیچه تو لباسش و
لای موهاش ،قلقلکش بگیره..،وآن وقت اخلاق بد و اعصاب داغونش رو باخودش ببره و....خوش اخلاق و
شنگول از پله های بالاپشت بوم بیاد پایین و....

لطفا مراقب خودتون باشین.شما برای ما خیلی عزیزینگل دختر جان

چه تصویر قشگی
ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد