دنیای من
دنیای من

دنیای من

مرگ مرگ مرگ مرگ

پس دلتنگی واقعی این شکلی بوده 

دلتنگی رو خیلی تجربه کردیم ولی دلتنگی واسه ادمی که دیگه تو این دنیا نیست یه جور دیگست و فکر میکنم این مملموس ترین و قابل درک ترین نوع دلتنگیه . کی فکرشو میکرد من یه روز اینقد دلتنگ مادر بزرگم بشم که بشینم سر کار گریه کنم ! 

وبعد فکر میکنم وقتی برای من اینقد میتونه سخت باشه برای مامانم چقدر سخت تره 

و بعد ترش ، به فکر مهسا و زهرا میوفتم که هر دوشون امسال باباشونو از دست دادن :( اونا چی کشیدن و چی میکشن  

اه فاطمه ، اون بدتر از همه بود . تو 15 سالگی باباش رفت 

آآآآآآآآآآآآآآآه چیه این زندگی اخه 

حالم بد شد 


نظرات 1 + ارسال نظر
Baran سه‌شنبه 14 بهمن 1399 ساعت 11:44

خیلی سخته..فقط باید پناه برد و
از خدا صبر خواست...
برای شما و مادر جان صبر و سلامتی آرزومندم

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد